گرند واردن (Grand Warden) – جدول اطلاعات کامل و تاریخچه + آموزش استراتژی ها

گرند واردن (Grand Warden) – جدول اطلاعات کامل و تاریخچه + آموزش استراتژی ها

ویدیو آموزشی اتک 3 ستاره با گرند واردن و ویچ مکس تان هال 11

سلام دوستان در این پست قصد دارم به معرفی سومین هیرو بازی کلش اف کلنز بپردازیم…

با ما همراه باشید.

گرند واردن Grand Warden
این کهنه سرباز و مغز متفکر نبرد ها, دنبال گروهی از نیرو ها و سربازان راه میوفته هم برای اتک پشت سرشون و هم برای جان بخشیدن به خودش و اونا با عصای اسرار آمیز و شفا دهندش, و هنگام دفاع هم به شکل یک برج مدافع در میاد.
هنگام نبرد میتونه از رو دیوارا بپره و حتی تو هوا پرواز کنه و میتونه نیروهای نزدیک خودش رو
با تونایی و قابلیت کتاب جاودانگی از خطرات و آسیب ها در امان نگه داره.

شکل ظاهری گرند واردن (محافظ یا مراقب بزرگ) :

Grand Warden1
Grand Warden10
سطح 1 تا 9
سطح 10 تا 30

حالت دفاعی این قهرمان تان هال 11 :

Grand Warden Defense
حالت دفاعی

خلاصه و اطلاعات گرند واردن :

گرند واردن یک نیروی تک هدفست (Single Target) که تو تان هال 11 باز میشه, درسته که از لحاظ قدرت بدنی ضعیفه ولی توی ساپورت کردن نیروها بهترینه.

این دوستمون وقتی جایگاهش رو بنا میکنم اتوماتیک ظاهر میشه, البته 6 ملیون اکسیر ناقابل هم لازم داریم واسه این کار.

میتونید اون رو روی حالت هوایی یا زمینی (Ground Mode) تنظیم کنید که توی حالت هوایی پرواز میکنه و تو حالت زمینی هم راه میره.

البته میتونه بدون در نظر گرفتن حالتی که روش تنظیم شده از رو دیوارا بپره ولی خب اگه نیروهاتون دارن به یه دیوار حمله میکنن اونم همین کارو میکنه.

مثل بقیه هیرو ها یا قهرمونا لازمه که یه باز فقط اونو ساخت ولی خب اگه تو اتک ها جونش کم شه یا بمیره باید وایسین تا دوباره بازسازی بشه. اگر هم رفتین تو دهکده مردم غارت و گرند واردنش در حال بازسازی بود, در اون جا حضور فیزیکی نخواهد داشت و شما اونو نمیبینید که بخواد دفاع کنه و هرچی.

این پست هم جالبه :   آرچر کویین (ملکه) Archer Queen - اطلاعات کامل + جدول - استراتژی های دفاعی و تهاجمی

احیاء اون بعد از اتک ها بستگی به این داره که تو اون حمله چقد از جونش کم شده اگرم که جونش نره که آماده برا اتک بعدیه, هرچی بیشتر از جانش کم بشه زمان بیشتری طول میکشه بازسازی بشه و مطلقا هرچی بیشتر ارتقاش بدید این زمان هم بیشتر میشه که در پایین جدولش رو قرار دادیم.

گرند واردن یه هاله زندگی بخش رو روی سر نزدیکانش قرار میده که باعت جان بخشی اضافه به نیروها میشه.

گرند واردن Grand Warden

این قابلیت تاثیر گذارش توی هر لول تقویت میشه.

قابلیت فعال گرند واردن , کتاب جاودانگی, به نیروها توی هاله خودش یک امکان ضد آسیب رو ارائه میده و باعث میشه نیرو ها هیچ صدمه ای نبینن تو یه مدت کوتاه.

کتاب جاودانگی توی هر 5 لول ارتقاء گرند واردن تقویت میشه طوری که توی هر تقویت به مدت نیم ثانیه 0.5s مدت زمان بقاش بیشتر میشه.

این قابلیت کتاب جاودانگی صدمات وارده رو خنثی میکنه ولی نه همه تاثیرات مخرب و آسیب زا رو, مثلا تله فنری هنوزم میتونه نبرو هارو مورد لطفش قرار بده.

از اینا که بگذریم وقتی میخواد از دهکده دفاع کنه تبدیل میشه به شکل یک مجسمه سنگی و مثل بقیه ساختمونای دفاعی عمل میکنه و همزمان هم با هاله شفا بخشش میتونه هیرو ها رو مداوا کنه.

گرند واردن

گرند واردنمون تو حمله میره سراغ اون ساختمونی که نیروهای جاگیر بیشتری به اون حمله ور شدن (مثلا بربر که 1 خونه رو اشغال میکنه میره سراغ آرچر تاور و جیانت که 5 تا جا میگیره میره سراغ ویزارد تاور , در این صورت گرند واردن هم میره سراغ ویزارد تاور) و به اتک ادامه میده تا اون ساختمون از بین بره (اصطلاحا کلید میکنه روش).


استراتژی های تهاجمی گرند واردن :

توی حمله های هواییتون اون رو روی حالت هواییش بزارید که ساختمونای زمینی هم نمیتونن بش آسیب بزنن و تو حمله های زمینی تون اون رو روی حالت زمینی (Ground Mode) بزارید , اینطوری ضد هوایی ها هم دستشون بش نمیرسه.

حالت هوایی :

گرند واردن

قابلیت کتاب جاودانگی رو بزارید وقتی میرسید وسطای مرکز ازش استفاده کنید چون اونجاست که بیشترین آتیش ها رو سر نیروهاتونه تا بتونن بیشتر دووم بیارن.

این پست هم جالبه :   دانلود بازی ایرانی کلش اف زامبی 1 Clash of Zombies + نسخه هک شده بی نهایت

گرند واردن هرجا که نیروها میرن پشت سرشون میره پس لازم نیست راه رو براش باز کنید. در صورتی که دیگر نیرو ها لازم دارن به یک فونل (اشتباه تایپی نیستا منظورم راه باز کردنه).

بیشترین تاثیر قابلیتش میتونه روی نیروهایی با جان متوسط مثل ماینر و بالن باشه که میتونه جون کم شده اونا رو به حداکثر برسونه و کمترین تاثیر هم میتونه روی نیروهایی با جان بالا مثل گالم باشه که نمیتونن از حمابت این هیرو زیاد بهره ببرن.

گرند واردن قلمروش از همه نیروهای بازی بیشتره. از محدوده ساختمونایی مثل بمب تاور ، ویزارد تاور و آرچر تاور در امان باشه (در حالت حمله سریع).

اگه درست جایی قرارش بدید میتونه یک بربرین کینگ رو بدون اینکه اون کاری بتونه بکنه از پا در بیاره.


استراتژی های تدافعی گرند واردن :

گرند واردن

این هیرو یک حلقه موثر درست میکنه تا ضریب محافظت از نیروها ، هیرو ها و اسکلت ها رو افزایش بده.

پیشنهاد میشه جایگاه گرند واردن رو نزدیک ساخت و ساز هایی بزارید که میخواید بیشتر مورد لطفش واقع بشن مثلا هیرو ها یا کلن کستل.

وقتی میخواید دربرابر یک گرند واردن از دهکدتون دفاع کنید یادتون نره اینفرنو تاور رو رو حالت چند هدفه بزارید چون میره پشت نیرو ها و دست کمتر ساختمون دفاعی به اون میره.

جدول اولیه اطلاعات

هدف ترجیهی
نوع حمله
سرعت حرکت
سرعت حمله
قلمرو
محدوده نظارت
هیچ
محدوده ای (زمینی و هوایی)
16
1.8s
7
10

 

جدول کامل اطلاعات گرند واردن

 

سطح
خسارت بر ثانیه
خسارت در هر ضربه
جان
زمان بازسازی
سطح توانایی
خرج آموزش Elixir
زمان آموزش
سطح تان هال مورد تیاز
1
50
90
1,000
28m
N/A
6,000,000
N/A
11
2
52
93.6
1,021
28m
N/A
2,500,000
12h
11
3
54
97.2
1,042
28m
N/A
3,000,000
1d
11
4
56
100.8
1,064
28m
N/A
3,500,000
1d 12h
11
5
58
104.4
1,086
31m
1
4,000,000
2d
11
6
60
108
1,108
31m
1
4,500,000
2d 12h
11
7
63
113.4
1,131
31m
1
5,000,000
3d
11
8
66
118.8
1,155
31m
1
5,500,000
3d 12h
11
9
69
124.2
1,180
31m
1
6,000,000
4d
11
10
72
129.6
1,206
34m
2
6,500,000
4d 12h
11
11
75
135
1,233
34m
2
7,000,000
5d
11
12
78
140.4
1,261
34m
2
7,500,000
5d 12h
11
13
82
147.6
1,290
34m
2
8,000,000
6d
11
14
86
154.8
1,320
34m
2
8,400,000
6d 12h
11
15
90
162
1,350
37m
3
8,800,000
7d
11
16
94
169.2
1,380
37m
3
9,100,000
7d
11
17
98
176.4
1,410
37m
3
9,400,000
7d
11
18
102
183.6
1,440
37m
3
9,600,000
7d
11
19
106
190.8
1,470
37m
3
9,800,000
7d
11
20
110
198
1,500
40m
4
10,000,000
7d
11
21
115
207
1,530
40m
4
10,000,000
7d
12
22
120
216
1,561
40m
4
10,200,000
7d
12
23
125
225
1,593
40m
4
10,400,000
7d
12
24
130
234
1,625
40m
4
10,600,000
7d
12
25
136
244.8
1,658
43m
5
10,800,000
7d
12
26
142
255.6
1,692
43m
5
11,000,000
7d
12
27
148
266.4
1,726
43m
5
11,200,000
7d
12
28
154
277.2
1,761
43m
5
11,400,000
7d
12
29
161
289.8
1,797
43m
5
11,600,000
7d
12
30
168
302.4
1,833
46m
6
11,800,000
7d
12
این پست هم جالبه :   معرفی هیرو ها (قهرمانان) کلش اف کلنز - کویین , کینگ , گرند واردن و ماشین نبرد

قابلیت هاله حیات (انفعال)

سطح قابلیت
درصد افزایش جان
حداکثر افزایش جان
1
20.0%
70
2
21.1%
76
3
22.2%
82
4
23.3%
88
5
24.4%
94
6
25.6%
101
7
26.8%
108
8
28.1%
116
9
29.5%
125
10
31.0%
135
11
32.6%
146
12
34.3%
158
13
36.1%
171
14
38.0%
185
15
40.0%
200
16
42.0%
215
17
44.0%
230
18
46.0%
245
19
48.0%
260
20
50.0%
275
21
52.0%
290
22
54.0%
305
23
56.0%
320
24
58.0%
335
25
60.0%
350
26
62.0%
365
27
64.0%
380
28
66.0%
395
29
68.0%
410
30
70.0%
425

توانایی کتاب جاودانگی (فعالیت)

سطح توانایی
مدت زمان
1
3.5s
2
4s
3
4.5s
4
5s
5
5.5s
6
6s

 

خب دوستان ممنون که تا اینجای کار مارو همراهی نمودید…

منابع : https://clashofclans.fandom.com/wiki/Grand_Warden

گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *