معرفی ماشین نبرد (Battle Machine) کلش اف کلنز – جدول اطلاعات + استراتژی ها و آموزش ها
دستگاه ماشین نبرد (Battle Machine) در دهکده دوم بیلدر بیس Builder Base کلش اف کلنز – جدول اطلاعات + استراتژی ها و آموزش ها
سلام دوستان در این پست قصد داریم به معرفی قهرمان دهکده دوم یا بیلدربیس کلش اف کلنز بپردازیم…
با ما همراه باشید.

هدیه کارگر (یا سازنده) ارشد ساختمونای دشمن رو به در هم کوبیده شدن دعوت میکنه.چه راهی بهتره برا این که نشون بدیم کی بهترین کارگر این حوالیه؟ قابلیت چکش الکتریکی رو فعال کنید تا به حریفتون یه در هم له شدن واقعی رو نشون بدین..!!
اشکال ماشین نبرد در سطوح مختلف :
![]() |
![]() |
![]() |
سطح 1 تا 9 |
سطح 10 تا 19 |
سطح 20 تا 25 |
خلاصه اطلاعات ماشین نبرد (Battle Machine) کلش اف کلنز :
ماشین نبرد اولین (و تنها ترین فعلا) هیرو دهکده کارگره (یا بیلدر بیس). باید تان هال برسه به لول 5 که بتونید اون رو بازسازی کنید.
ماشین نبرد یک نیروی تک هدفه زمینی زنه که ساختمونای مجاورش رو با چکشش هدف قرار میده.
میشینه بالای جایگاه ماشین نبرد وقتی که اتک نمیده یا داره بازسازی میشه. برخلاف دیگر هیرو ها ماشین نبرد از دهکده شما دفاع نمیکنه. حالا به دلایلی. اگرچه جایگاهش هنوز اونجاست و حریفتون تو مبارزات میتونه بهش حمله کنه.
مثل نیروهای معمولیتون لزومی نداره که حتما تو اتک بعدیتون داشته باشیدش وقتی که تو مبارزه قبلیتون از دستش میدین.
تو لول 5 قابلیت چکش الکتریکی فعال میشه و باعت میشه که قدرت ضربه تو 3 تا چکش بعدی افزایش پیدا کنه به اضافه این که یکمم جانش برمیگرده و سرعتشم تو این حین افزایش پیدا میکنه. بر خلاف دیگر هیرو ها شما میتونید از این قابلین ماشین نبرد، چند بار تو اتکتون ازش استفاده کنید.
این قابلیت غیرفعال (یا خاموش موقتی) میشه وقتی تو کمتر از 15 ثانیه سه تا ضربه خودش رو نزنه…(البته تو همین 15 ثانیه دوباره شارژ میشه)
وقتی که این توانایی رو فعال میکنید ، ماشین نبرد یه لحظه سر جاش وایمیسته تا چکشش رو بالا ببره و اون رو پر از الکتریسیته کنه.
در حال حاضر هم ماشین نبرد فقط میتونه تا سطح 25 ارتقاء پیدا کنه.
استراتژی های تهاجمی ماشین نبرد (Battle Machine) کلش اف کلنز :
از قابلیت چکش الکتریکی وقتی استفاده کنید که میرسید به یه ساختمون جون سخت (مثل تان هال یا سنگ شکن (Crusher)) یا توی یه جای شلوغ پلوغ قرار میگیرید تا درصد تخریبتون بیشتر بشه. میتونید این استراتژی رو برای ساختمونایی که ضربه زیادی بهتون وارد میکنن هم اعمال کنید که زیاد تو صحنه نباشن و به فناتون بدن.
میتونه به عنوان تانک (یا کتک خور) عمل کنه برا نیروهایی مث آرچر های موذی وقتی دارن پشت سرن عملیات انجام میدن.
حتی میتونه سپر شلیک های ساختمونایی مث مورتار چند دهانه یا سرخ کن باشه برای نیرویی مث ساحره شوم (Knight Witch).
یادتون نره قبل از این که پیادش کنید تو صحنه ، ساختمونایی مث توپ غول آسا یا سنگ شکن رو نابود کنید چون جلوی اینا زیاد نمیتونه مانور بده.
اگه این قابلیت رو فعالش کردین، بهتره اون تو یه گوشه پیادش کنید و بلافاصله این قابلیت رو فعال کنید, چون تا برسه به ساختمونا و دیوارای حریف قابلیته دوباره شارژ میشه و شما میتونید 6 تا ضربه در همون اول روی دشمن اجرا کنید.
این استراتژی رو وقتی هم که میخواید اتک ساحره ای Witch بدید هم خیلی خوبه چون همون ابتدا اگه بمبی تسلای مخفی چیزی باشه این ماشین نبرد خسارتاشون رو به جون میخره.
استفاده از چکش الکتریکی وقتی که به آخر حرکت ضربه زدن ماشین نبرد نزدیک میشید،خیلی اثرش بهتر. اگه تو اون زمان ازش استفاده کنید ضربه خودکارش غیر فعال میشه ولی در عوض ضربه بعدیش بدون بالا بردن چکشه.(خداکنه فهمیده باشید)
تفاوت آپدیت ها
وقتی اونو میسازید با یک شکل چوبی و مفاصل آهنی و یک اتاق فرمان هم برای کارگر که کنترل کنه، ظاهر میشه.
تو لول 10 یک تیغه کتفی روی شانه راستش به وجود میاد. چکشش هم با یک حلقه آهنی از بالا تا پایین پوشونده میشه.
تو لول 20 هم هم شونش طلایی میشه هم حلقه دور چکشش…
جدول اطلاعات اولیه ماشین نبرد
هدف ترجیحی |
نوع حمله |
سرعت حرکت |
سرعت حمله |
محدوده |
---|---|---|---|---|
هیچ |
زمینی |
16 |
1.2 ثانیه |
1.25 کاشی |
جدول کامل اطلاعات ماشین نبرد کلش اف کلنز
سطح |
خسارت بر ثانیه |
خسارت وارده در هر ضربه |
ضربه ثانیه ای در زمان توانایی |
جان |
زمان بازسازی |
سطح توانایی |
زمان ارتقاء |
||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
125 |
150 |
N/A |
3,600 |
5m |
N/A |
900,000 |
12h |
5 |
2 |
127 |
152.4 |
N/A |
3,672 |
5m |
N/A |
1,000,000 |
12h |
5 |
3 |
130 |
156 |
N/A |
3,745 |
5m |
N/A |
1,100,000 |
12h |
5 |
4 |
132 |
158.4 |
N/A |
3,820 |
5m |
N/A |
1,200,000 |
1d |
5 |
5 |
135 |
162 |
405 |
3,896 |
6m |
1 |
1,300,000 |
1d |
5 |
6 |
137 |
164.4 |
407 |
3,954 |
6m |
1 |
1,500,000 |
1d |
6 |
7 |
140 |
168 |
410 |
4,013 |
6m |
1 |
1,600,000 |
1d |
6 |
8 |
142 |
170.4 |
412 |
4,073 |
6m |
1 |
1,700,000 |
1d |
6 |
9 |
145 |
174 |
415 |
4,134 |
6m |
1 |
1,800,000 |
1d |
6 |
10 |
147 |
176.4 |
441 |
4,196 |
7m |
2 |
1,900,000 |
1d |
6 |
11 |
150 |
180 |
444 |
4,238 |
7m |
2 |
2,100,000 |
2d |
7 |
12 |
154 |
184.8 |
448 |
4,280 |
7m |
2 |
2,200,000 |
2d |
7 |
13 |
157 |
188.4 |
451 |
4,323 |
7m |
2 |
2,300,000 |
2d |
7 |
14 |
160 |
192 |
454 |
4,366 |
7m |
2 |
2,400,000 |
2d |
7 |
15 |
164 |
196.8 |
492 |
4,410 |
8m |
3 |
2,500,000 |
2d |
7 |
16 |
167 |
200.4 |
495 |
4,454 |
8m |
3 |
2,600,000 |
3d |
7 |
17 |
170 |
204 |
498 |
4,499 |
8m |
3 |
2,700,000 |
3d |
7 |
18 |
174 |
208.8 |
502 |
4,544 |
8m |
3 |
2,800,000 |
3d |
7 |
19 |
177 |
212.4 |
505 |
4,589 |
8m |
3 |
2,900,000 |
3d |
7 |
20 |
180 |
216 |
540 |
4,635 |
9m |
4 |
3,000,000 |
3d |
7 |
21 |
184 |
220.8 |
544 |
4,681 |
9m |
4 |
3,100,000 |
3d |
8 |
22 |
187 |
224.4 |
547 |
4,728 |
9m |
4 |
3,200,000 |
3d |
8 |
23 |
191 |
229.2 |
551 |
4,775 |
9m |
4 |
3,300,000 |
3d |
8 |
24 |
195 |
234 |
555 |
4,823 |
9m |
4 |
3,400,000 |
3d |
8 |
25 |
200 |
240 |
600 |
4,871 |
10m |
5 |
3,500,000 |
3d |
8 |
قابلیت چکش الکتریکی
آرام گرفتن قابلیت |
افزایش سرعت |
---|---|
14 ثانیه |
4 |
سطح |
افزایش قدرت ضربه |
بازگردانی جان |
---|---|---|
1 |
270 |
800 |
2 |
294 |
850 |
3 |
328 |
900 |
4 |
360 |
950 |
5 |
400 |
1,000 |
دوستان ممنون که مارو همراهی کردید…
منابع : Battle_Machine